30 dagen - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Carola Meijaard - WaarBenJij.nu 30 dagen - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Carola Meijaard - WaarBenJij.nu

30 dagen

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Carola

27 Augustus 2015 | Nederland, Medemblik

Nog 30 dagen en dan vertrekt mijn vliegtuig richting Auckland . Voorbereiding is in volle gang. Het reis schema is deels ingevuld, bus is geboekt en langzaam beginnen er stapeltjes met spullen verschijnen die mee moeten op vakantie. Dat betekend ook wel: chaos!Wat neem ik mee en wat neem ik niet mee. Ik ben kampioen in te veel spullen mee nemen dus dat zal deze keer ook wel gebeuren.

En dan nog de moeilijkste keuze. Op welke plek blijf ik een aantal dagen overnachten... Ik dacht 7 weken is aardig lang maar denk dat ik tijd te kort heb.

Nog 30 dagen dus het aftellen is begonnen!

Ben je benieuw waar ik allemaal heen ga kijk dan op deze link: http://www.straytravel.com/explore-your-pass-options/hop-on-hop-off/national-passes/maximus-pass/




  • 27 Augustus 2015 - 18:35

    Jannie:

    Veel succes met je voorbereidingen

  • 07 September 2015 - 10:49

    Alex:

    Hoi Carola,
    Ik heb je gevonden. Veel succes met de voorbereidingen. Neem weinig mee en ga daar lekker 'bij'shoppen.
    Geniet alvast van het uitzien naar.
    Doeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carola

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2288

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 13 November 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: